Statystyki
Produkty:
795
Kategorie:
113
Nowości:
0
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Po rejestracji sprawdź swoją skrzynkę pocztową w kategorii SPAM!!!
Jak to działa?

Jakie jest minimalne zamówienie?
Minimalne zamówienie przyjęte do realizacji musi składać się z produktów gwarantujących minimum 250 złotych. Do wartości zamówienia nie są liczone koszty dostawy. 

Jak składać zamówienia?

Zamówienia można składać za pomocą strony internetowej www.spizarniadomowa.pl lub na facebooku na naszym fanpage

Do kiedy można składać zamówienia i kiedy będzie dostawa?
Zamówienia można składać przez 24h na dobę. 
Zamówienia należy składać według aktualnego harmonogramu znajdującego się na stronie  Harmonogram i koszty dostaw

Czy można anulować lub skorygować zamówienie?
Jeśli nie otrzymałeś informacji że przesyłka jest w przygotowaniu to  można ją korygować. Najlepiej zrobić to pisząc na nasz mail biuro@spizarniadomowa.pl

Czy można płacić za pobraniem?
W obecnej chwili nie przewidujemy opłaty za pobraniem, ponieważ wcześniejsze doświadczenia pokazują, że zamówienia za pobraniem w dużej mierze nie powodują odpowiedzialności odbioru zamówionego towaru. Zdarzały się odmowy przyjęcia zamówienia, lub jego części np z powodu takiego,np  że "przyjechał brat z Polski i zrobił niespodziankę. Przywiózł zakupy, a ja nie mam miejsca w lodówce".

Czy można reklamować przesyłkę?
Każda przesyłka podlega reklamacji. Natomiast można tego dokonać tylko podczas odbioru przy kurierze. Należy spisać protokół reklamacji i wykonać zdjęcie uszkodzonej paczki. Paczka bez zdjęcia uszkodzenia oraz protokołu uszkodzenia nie podlega reklamacji.
Jeśli paczka jest uszkodzona podczas dostawy nie należy jej przyjmować.
Każda paczka posiada ubezpieczenie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl